Post by cleancapvefisi on Mar 5, 2022 2:51:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Design My Home: Makeover Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Design My Home: Makeover Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Design My Home: Makeover Games 2022 version ▞▞▞
Nautin pelaamisesta. Noin 6 huoneen jälkeen loput lukitaan. On joitain vikoja, mikä on ok. Mutta lukittuminen saa minut haluamaan poistaa asennuksen. Jos saat käyttöösi, olisin kiitollinen.
Rakastan tätä peliä, koska siellä on sanapalapeli, jonka opit ja sinun täytyy ansaita rahaa ja se antaa sinun valita mitä haluat
Kiva
Design My Home: Makeover Games Priložnostne jagg
Toistaiseksi ihana peli! Sanatehtävät, jotka on helppo koventaa, mutta paljon vihjeitä, jos jäät jumiin. Grafiikka on hyvä, huonekalut ovat mukavia ... Tämä voi olla pitäjä!
Nautin siitä, että on olemassa sananhakupeli, jossa saa palkkion sisustamisesta. Mielestäni enemmän valinnanvaraa olisi mukavaa. Toivottavasti on päivitys kirkkaammilla vaihtoehdoilla.
Ei huono peli, mutta tavarat maksavat liikaa, ja henkilökohtaisesti sanottuna menetän kiinnostukseni peliä kohtaan, kun joudun viettämään paljon aikaa ansaitakseen rahaa tavaroiden ostamiseen.
Ei paljon mallivaihtoehtoja, mutta ei huono.
Se viivästyy paljon ja kestää ikuisuuden ladata peliin 😐
Peli ei anna minun laittaa oikeita sanoja, kirjaimet tulevat punaisiksi. Pidän pelistä ja annan paremman arvion, kun voin pelata peliä
Valitsin pukeutumisen ja muodin, koska se on kirjaimellisesti sitä mitä teet. Vaatteiden, asusteiden sijasta sinulla on sisustuskalusteet, joihin pukeudut innovaatioiden, hankitun maun ja tämän päivän uusimpien sisustustrendien mukaan.
Hauskaa ja rentouttavaa
Rakastan tätä peliä😍, pidän siitä, että palapeli on sanapalapeli jokaisessa kodin suunnittelupelissä yleisen candy crush -pulman sijaan, pelasin tätä juuri eilen, mutta olen jo koukussa siihen! Rakastan myös studion nimeäsi, Holy Cow.....Lol😅, siinä kaikki, jatka samaan malliin😀👌
Se olisi ok, mutta käytät enemmän aikaa sanapulmien ratkaisemiseen kuin suunnitteluun. Joten se on kuin 3 minuuttia suunnittelua, 20-30 minuuttia sanapulmia. Poistettu, koska minulla on jo sanapelejä.
Olen pelannut melkein kaikkia saatavilla olevia koristelupelejä ja tämä on helpoin ja hauskin. Olen sananörtti, joten palapelit ovat helppoja itselleni. Ansaitset rahaa huonekaluihin ratkaisemalla sanapelejä. Mainoksia ei ole paljon. Ainoa valitus useimmissa sisustuspeleissä on, että saat vain 3 vaihtoehtoa kerrallaan. Lisää värejä ja erilaisia vaihtoehtoja olisi mahtavaa. Korjaa tämä, koska rakastan tätä peliä. Tarvitsemme enemmän valintoja ja enemmän värejä.
Design My Home: Makeover Games معمولی jbkc
se on todella hauskaa, mutta se on niin outoa.
Koska en voi saada palapeliä valmiiksi, en voi pelata tai vaihtaa pelejä, ellet OSTA JOTAAN avuksi. Heti myös! Anteeksi poistan sovelluksen.
Se on todella hauska peli pelata
Onnellista peliä! Pidän kaikista malleista, jotka ovat erittäin realistisia!
Se on mukavaa, mutta saammeko leikkiä sisällä talossa
Poistan asennuksen uudelleen, tällä kertaa lopullisesti. Rakastan peliä, mutta olen kyllästynyt siihen, että se jäätyy jatkuvasti mainoksiin tai sulkeutuu ennen kuin se avautuu kokonaan. Erittäin turhauttavaa.
Antaisin mielelläni tälle korkeamman hinnan, mutta pääsin tietylle tasolle enkä voi mennä pidemmälle, molemmat pelit tekevät samaa asiaa, enkä ole edes pelin loppuun asti!
Peli on kiva
Se on mahtavaa 😍😍
Design My Home: Makeover Games Hygge uiol
Se potkii minut jatkuvasti pois pelistä heti alussa
Helppo pelata
Design My Home: Makeover Games कैज़ुअल गेम pdcu
ブロックパズルジュエル パズル ewbm
Rakastan tätä peliä, pidän siitä, että saat luoda mitä haluat, mutta tehdä siitä kuten asiakas sanoi, mutta muuten se on hyvä, mutta se on minun mielipiteeni siitä.
Peli on vasta aloitettu, mutta ensivaikutelma on todella hyvä, sanat ovat helppoja ja se on peli, jota pienemmät lapseni voivat pelata, koska se auttaa heitä koulutyössä erityisesti oikeinkirjoituksessa, huoneet näyttävät hienoilta valmiina. Täysi kunnia sinulle.
Kyllästyin heti.
Rakastan peliä toistaiseksi, rakastan kaikkia malleja
Pidän siitä, koska se on hauskaa suunnitella taloja
Nautin sen sisustamisesta, aluksi se oli ihan ok, mutta myöhemmin se pyytää lataamaan tilaa aina kun viimeistelen koristelun, joten poistin sen
Tämä on erittäin rauhallinen ja rentouttava peli. Tämän sovelluksen avulla voit pitää hauskaa, mutta minusta tuntuu, että voit myös oppia jonkin verran arkkitehtuuria luomalla uusia huoneita tai taloja. Suosittelen tätä peliä ihmisille, jotka stressaantuvat paljon.
Niin hauskaa ja hyvä tapa tappaa aikaa
Tämä on erittäin hyvä peli, rakastan sitä, se on myös erittäin hyvä ja haastava ja tärkeintä on, että voimme pelata tätä peliä myös offline-tilassa. Haluan nähdä kuinka voin sisustaa kotini ja se on erittäin kaunis ja koristella erittäin kauneutta
Rakastan tätä peliä, mutta olen jumissa tasolla 3211. Minulla on seitsemän kirjainta tehdä sanoja ja 10 kirjain sana etsiä.
Juuri valmistunut huone nro 1, ei turhauttavia pulmia tai rahapyyntöjä!
Rakastan tätä peliä, siinä ei ole mainoksia o.m.g ahh tasot ovat kauniita, sanotaan, että rakastan sitä !!!!!!!
Hyvä toistaiseksi ... sanat helppoja ja huonekalut halpoja, mutta se luultavasti muuttaa, olen juuri aloittanut
Arvioin tämän pelin 1 tähden syystä, aluksi ajattelin, että se olisi erittäin hauska peli tehdä unelmiesi talo. Kävi ilmi, että olin väärässä, turhaudun todella ärsyttäviin sanapulmiin, koska niitä tulee esiin koko ajan ja yleensä vaikeutuvat minulle, kun menen pidemmälle peliin. Minusta olisi paljon hauskempaa, jos ei olisi sanapulmia, mutta en vain pelaa peliä sen sijaan. En myöskään ymmärtänyt mitä se tarkoitti sanalla "Words Of Dream House"En suosittele tätä peliä, pelaan vain erilaisia pelejä
Design My Home: Makeover Games Santai tij
Pidän talojen sisustamisesta.
peli ei lataudu jatkuvasti...viimeisestä päivityksestä tehdyt virheenkorjaukset eivät ole korjanneet sitä...poistaminen... ei edes takaa 1 tähden