Post by cleancapvefisi on Mar 5, 2022 2:39:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige tokens ▞▞▞
▞▞▞ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR 2022 version ▞▞▞
Ja la meg rulle en tallerken. Så se en annen annonse. En annonse for et annet spill med flere annonser. Jeg forstår. Send annonsene for de andre spillene for å gi mer over brukte annonser. Jeg sletter spillet ditt. Jeg har nettopp lastet det ned til. Annonsene er nummer 1 grunnen til at spillet ble startet opp. Det er et enkelt avslappende spill. Du drepte med overbruk av annonser.
開心鬥地主 - 撲克棋牌、十三水、老虎機、線上真人一秒開局 카드 lsjp
Jeg-spillet er greit når du kjeder deg, men det blir litt kjedelig noen ganger!
Det er et søtt lite spill, enkelt nok og ganske morsomt. Men mengden av annonser er latterlig. Hvert 30. sekund til et minutt får jeg annonser. Det er alt for mange for meg måtte avinstallere fordi jeg liker spill, ikke reklamer for spill
Kjempe bra ingen hovedoppdrag
Sushi Roll 3D Simulación yzdl
Det er veldig gøy
Dette spillet er det beste spillet Jeg har spilt i mitt liv vennen min Tuva liker det også veldig mye alle vennene mine liker det
Det er så tungt på annonsene. Hvis du lettet opp på dem ville det ikke vært så ille og er faktisk et anstendig spill, men guder hvert 10. sekund er det en 10 til 20 sekunders annonse. Seriøst, jeg vet at du må tjene penger på en eller annen måte, men du ville fått mer annonseinntekter hvis du ikke drev alle med det absolutt kvelende annonsetrykket.
Jeg liker virkelig dette spillet. Og jeg elsker sushi. Så da jeg så et tillegg av det, ble jeg sånn. "Jeg må få det nå" folkene som laget dette gjorde jeg en god jobb 👍😁
Jeg fikk dette spillet fra tiktok, de spilte det riktig, og dette spillet er fantastisk 👏
Dette er ganske morsomt, men mengden av tillegg den har ... det er bare LØTERLIG! Jeg ble så irritert at jeg nettopp avinstallerte spillet. Jeg vil aldri anbefale det....
Det er bare et så morsomt spill, og du kan spille offline det er flott 👍
Veldig Bra Spill og Sjusi Smaker Godt du Burde som Spille 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍 🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Alt for mange annonser. det er en annonse hver bestilling, før og etter. for å få penger og tallerkener må du se annonser. spillet er bygget på annonser. men jeg gir en treer fordi grafikken og fremgangsmåten for å lage måltidet er tilfredsstillende.
disse mange legger er ikke rettferdig
Dette er et fantastisk spill, det er supergøy og det har en utfordring 😍😆😍🎮
Bra spill. Jeg liker grafikken og alt. Men ett problem. Det er for mange annonser. Men vær så snill å fikse det. Takk, nå går annonsene kun til de tingene du ønsker å få. eksempel: Tallerkener, krydder. Osv... takk igjen for at du fikset det.
Dette spillet er veldig morsomt!Og nei, det er ikke dumt!😡 Det er som å lage mat i 3D, og spillet er også veldig bra!💖😜 Jeg vil ha det beste for BARNA dine, og derfor er det ingen dårlige reklamer!💖😜 P.S. hvis personen som har laget dette spillet leser dette, takk for dette spillet, og vær så snill. Elsker din hemmelige beundrer!🤣
Jeg elsker dette spillet! Men jeg har en annen grunn til å skrive dette. FOLK KLAGER ALLTID OVER ANNONSEN, MEN DET ER KNAPPEN! Ikke hør på de idiotene, vær så snill. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste.
Du får fortsatt et 30-sekunders tillegg som ikke kan hoppes over etter hvert 20. sekunds nivå, selv når du ikke velger å få de ekstra pengene. Noe som gjør det meningsløst å kunne hoppe over. Kontrollene er imidlertid gode.
Det er annonser 24/7 Jeg spurte min 3 år gamle søster om å spille og hun fortalte meg at det var dårlige annonser
Sushi Roll 3D - Jeu de Cuisine Simulation tamc
Spillet er bra, det er bare for mange annonser
Jeg installerte spillet fordi annonsen så kul ut, men da jeg begynte å spille og jeg nådde nivå 2 og jeg trykket på "tap det" for en av samleobjektene, ga det meg en 30 sekunders annonse. Hvorfor ikke bare trykke på hent fordi du får en annonse uansett! Jeg liker ikke hvor mange annonser det er. Jeg ville vært fint med det hvis annonsene er på 5 sekunder, men 30 sekunders annonser er ALT for mye. Kommer til å avinstallere snart. Jeg gir den en stjerne, veldig irriterende
Først skulle jeg hente noe til sushien min, og så tapte jeg en runde Neste gang skal jeg se om jeg vinner spillet
Det er et kult spill til å begynne med, men så gjentar du bare nivåene og det er så mange annonser i dette spillet at alt du trenger å gjøre er å se annonser. Pluss når du ønsker å få noe i spillet, må du se en annonse.
Det er bra, men når jeg har full Internett-tilkobling, viser det ikke annonser
Det er et morsomt spill, men tilleggene er så påtrengende. Det legges til 5 sekunder etter hver kunde. Ønsker du en ny tallerken, legg til. Hvis du vil ha gode belønninger, legg til. Hvis du vil oppgradere zombiebordet i restauranten din, legg til. Du skjønner ideen.
Klart tidlig tilgang, men de er ikke en gang en måte å endre skins på. Jeg sitter fast med den dumme snøskuffen og det er vondt å bruke. Det er et begrenset antall retter, og når du låser dem opp, på omtrent 15 minutter, skjer det ingenting nytt. Interessant konsept, men det har en lang vei å gå!
Det er greit å barbere seg 15 minutter med dette spillet, men det er litt dårlig. For mange annonser, det gir deg en melding om å se en annonse for 300 % ekstra penger, men hvis du trykker på nei, gir det deg en annonse uansett. Litt laggy og litt for lett imo.
For mange annonser. Og jeg ville betalt for å fjerne dem, men jeg har ikke engang det alternativet. Bokstavelig talt, alt du vil gjøre har en annonse for det. Helt unødvendig. Men morsomt spill 🤷🏾♂️
Hva er bra selv om det var mange annonser vennligst fjern annonsene takk og deres beste være en juleversjon
Jeg ga spillet to stjerner. Nummer én grunn er fordi det er alt for mange annonser etter hvert nivå. Den andre grunnen er at det samme skjer om og om igjen.
Det er greit, men da jeg så en "en sushi for eksen min" ble jeg glad, men nå er det bare normalt å lage sushi 🍥 men det er greit
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Simulare ituv
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Simulyatorlar jlh
Spillet er bra, men vi er tvunget til å se reklame hele tiden. Den forteller oss stadig om å velge "se en annonse for å tredoble belønningen din" eller "nei, takk". Det spiller ingen rolle, uansett hva du velger, vil du fortsatt se annonsen
Hallo! Grunnen(e) til at jeg setter 5 stjerner er..for det første er måten kundene danser på er så morsom og får meg til å føle meg bra 🤣💗, men også måten du fjerner skjellene fra fisken på er SÅÅÅ tilfredsstillende!!! Jeg elsker grafikken, og det kan ha mange annonser, men det er så mye mer enn bare sushi. Dette spillet har MYE, men jeg mener MYE å gjøre, du kan oppgradere, gjøre forskjellige begrensninger, lage mye forskjellig mat, OG SÅ MYE MER! Totalt sett er dette spillet underholdende og tilfredsstillende! Ha det! 😀💗
Selve spillet er søtt og tilfredsstillende, og det er akkurat det det står at det er. Dessverre gjør de konstante annonsene det ganske lite hyggelig. Du får et par sekunders spilling og det som føles som minutter på minutter med annonser med hver interaksjon. Spillingen føles veldig sparsom.
Du gjorde bokstavelig talt stilene litt for mye som Animal Crossing-stiler. BLITT BLITT MED DONALD TRUMP OG KANSKJE BYTT DEN MED BARE EN HVILKEN PERSON SOM HAR PRESIDENT-SKJORTE. HVORFOR REFERENSER HVERT ENKELT SPILL DONALD TRUMP NÅ!? 🤬
Jeg spilte den, men den stoppet og kastet meg ut, og alt jeg gjorde var å se på annonser, ikke installer denne appen, den er veldig, veldig, veldig DÅRLIG og jeg beklager hvis du liker denne appen, men den burde forbedre den bør holde annonsene nede. 😤😤😤😤😤😤😩 jeg gir den 3/5 jeg burde ikke måtte slå av wf for å spille spillet
Det frykteligste spillet noensinne burde definitivt ikke høres ut som den eneste grunnen til at jeg ga en startbryter det fordi grafikken er veldig kul, men ikke annet enn at det er det verste på nivå 11, bare et tak og en løkke, så når du vil spille spillet to ganger univåer 11008 bare slutte å gi deg nye ting å legge til sushirestauranten din
Spillet var ganske bra, men etter noen timer eller mindre ble det ganske kjedelig og å vinne og gå gjennom alle disse annonsene herregud, det er så mange svar som 30 odds i løpet av 20 runder som ble så irritert, men spillet var ganske bra og jeg liker lage kaker og sånt